Hudson-Odoi Handball?🤜🏾⚽ (Chelsea vs Man Utd)

Sport

Was it a penalty? I say YES! Let me know in the comments...
⚽️ Subscribe to 442oons: bit.ly/442oonsSUB ⚽️
Business Enquiries: 442oons@delkatalents.com
The new 442oons app is out now - 442OONS FOOTBALL SHOOTER!
👉🏻bit.ly/442oonsShooter-Android
👉🏻bit.ly/442oonsShooter-iOS
Book a personalised 442oons video shout-out for you, a family member or a mate...
Animated👉🏻cameo.com/442oonsanimated
Not animated👉🏻cameo.com/442oons
👕442oons Merch👉🏻teespring.com/stores/442oons
🎧442oons Music🎧
Spotify👉🏻bit.ly/442unesSpotify
Apple Music👉🏻bit.ly/442unesiTunes
🏃‍♂️442oons Football Runner!🏃‍♂️
Download free now ios👉🏻bit.ly/442RUNapp
Download free now android👉🏻bit.ly/442RUNand
Thanks for watching!
THIS IS A PARODY. ALL CHARACTERS ARE FICTIONAL CARICATURES
For non-You Tube short videos, sneak previews, pictures, behind the scenes, polls, fan choices, updates and more, follow me on:
▶️ 442oons
▶️ 442oons
▶️ 442oons
▶️Business: 442oons@delkatalents.com
442oons was created by me... Dean Stobbart! I do the voices/scripts/ideas/directing/editing/characters blah blah blah ... and now I've got four animators doing all the hard work, the animation... (which is why the animation looks better)
Bravo Mike Myler, James Williams, Lauren Bagstaff and Karl Hargreaves (Karl does the art these days too).
Thanks for watching! Adios!

Kommentarer

  • hamzi 177 City are the best
    hamzi 177 City are the best18 dager siden

    When are you going to do every premier league manager

  • hamzi 177 City are the best

    hamzi 177 City are the best

    Dag siden

    @Cyber Cool shut up because arsenal are not gonna play in the champions league or the europa league next season

  • hamzi 177 City are the best

    hamzi 177 City are the best

    3 dager siden

    @Cyber Cool I know what is so bad at least he doesn’t sign flops like lacezett and aubameyang 😂😂😂😂😂

  • Cyber Cool

    Cyber Cool

    3 dager siden

    @hamzi 177 City are the best Your only club legend is Sheikh Mansour 😂

  • hamzi 177 City are the best

    hamzi 177 City are the best

    4 dager siden

    @Cyber Cool ha arsenal haven’t won anything this season they are going to bottle the pathetic europa league the only great history arsenal had is bottling the ucl final haha 😂

  • hamzi 177 City are the best

    hamzi 177 City are the best

    4 dager siden

    @Cyber Cool I think you meant arsenal had great history bottling in the ucl final😂😂😂😂😂

  • Mort De Rire
    Mort De Rire21 dag siden

    Video Idea: goalkeepers try to score like yassin bono

  • Suthan 10
    Suthan 1022 dager siden

    I spot an error mason greenwood is 11 not 26

  • Aceway
    Aceway24 dager siden

    They Should put Timo Werner on the logo

  • KHS
    KHS24 dager siden

    Klopp voice is perfect

  • sheila chitwamali
    sheila chitwamali27 dager siden

    Greenwood is number 11 not 26

  • Xander Grogan
    Xander GroganMåned siden

    Goodbye to Chris Wilder. As of today (12/03/21) he has been sacked as Sheffield Manager. He will be sorely missed here.

  • Manchester United Fan
    Manchester United FanMåned siden

    We forgot to buy VAR card and Chelsea was faster than us:((

  • Derpy boy
    Derpy boyMåned siden

    But greenwood is number a 11?????

  • Master HYZIO
    Master HYZIOMåned siden

    the worst clickbait i've ever seen...

  • Master HYZIO

    Master HYZIO

    Måned siden

    @Neyodan 34 you know what i was expected? highlights from this game. and what i got? next episode of "every premier league manager reacts"... 🤦🏻‍♂️

  • Neyodan 34

    Neyodan 34

    Måned siden

    Wut?

  • Saney Farahia
    Saney FarahiaMåned siden

    Man city good best team ever

  • Cyber Cool

    Cyber Cool

    15 dager siden

    Plastic

  • angelo López
    angelo LópezMåned siden

    This video in spanish please

  • Oisin Crowley
    Oisin CrowleyMåned siden

    Greenwood handelled it

  • William Murray
    William MurrayMåned siden

    HOW DID LIVERPOOL WIN? Perhaps 2ln the game 0-2 amazing

  • Божидар Тенев
    Божидар ТеневMåned siden

    I wants the frontmen

  • Itz Baz
    Itz BazMåned siden

    Nro change Chelsea logo it’s still with the legend lampardXD

  • xuanbao Xb2103
    xuanbao Xb2103Måned siden

    😯😯😯

  • epic-store 23
    epic-store 23Måned siden

    Liverpool should change there name to shiterpool

  • Sonny Hughes
    Sonny HughesMåned siden

    Who’s just waiting for them to joke about Werner finally scoring but turning out it was offside😂

  • bruhfaisal4
    bruhfaisal4Måned siden

    0:07 BRUH IT WAS A PENALTY

  • Alex08

    Alex08

    Måned siden

    Joke he’s a Man U fan

  • N4NJ4
    N4NJ4Måned siden

    Make a footballers try Adrians inSane solo goal pls

  • Martijn Mian
    Martijn MianMåned siden

    Make please a chelsea against liverpool

  • Moneychester United
    Moneychester UnitedMåned siden

    If Lampard was there instead of ole he would say: " You are just a shit VAR, You are just a shit VAR!!"

  • Mutey_ _
    Mutey_ _Måned siden

    Fell off the chair

  • Julian C
    Julian CMåned siden

    Mario Balotelli has gotten very quiet since Leeds interviewed

  • FoQs
    FoQsMåned siden

    Comment for range

  • Silmaro Da Silva
    Silmaro Da SilvaMåned siden

    Mason Greenwood is Number 11 not 26

  • Evan Sidaway
    Evan SidawayMåned siden

    Messi come back to wolves

  • Futurgame
    FuturgameMåned siden

    Chelsea thief. He stole first in THE champions against Atletico now in the premier against United!!😡

  • Fortnite _ pro
    Fortnite _ proMåned siden

    Make a song Liverpool 0 - 1 Chelsea

  • AGSS BLOOD DEMON
    AGSS BLOOD DEMONMåned siden

    okay 🤔

  • Erna Nursanti
    Erna NursantiMåned siden

    No penalty 😀😀

  • LAKITY -Fortnite
    LAKITY -FortniteMåned siden

    never a handball

  • CULER FOREVER
    CULER FOREVERMåned siden

    Make a video about Barca’s comeback

  • Judy Chen
    Judy ChenMåned siden

    3:01 3:02

  • Azalia Mitchell
    Azalia MitchellMåned siden

    The tasteless april critically cough because mother-in-law conjecturally fail round a evanescent liquid. combative, political stool

  • SRJT16
    SRJT16Måned siden

    #ScrapVAR

  • gertrud stedman
    gertrud stedmanMåned siden

    My opinion: "This has helped me out!" Link: “ nurl.monster/rfamg-guide/” Final conclusion: “I'm glad I tried it.“ 3:50 -Lord Buddha

  • Ali Zaza
    Ali ZazaMåned siden

    The Leeds Manager and translator part made me die from laughing 😂😂

  • Fruityy - YouTube
    Fruityy - YouTubeMåned siden

    Greenwood is number 11

  • Pooper Man
    Pooper ManMåned siden

    🖕

  • _ Fireboi _
    _ Fireboi _Måned siden

    Why is Greenwood's number 26?

  • S. Sh
    S. ShMåned siden

    Can you do this?-Barça 3-0 Sevilla

  • Joey Kumwenda
    Joey KumwendaMåned siden

    Arsenal is so sexy

  • Dempele 11
    Dempele 11Måned siden

    Do a barca sevilla comeback video please

  • Ibrahim -_-
    Ibrahim -_-Måned siden

    Day 6 of trying to tell Dean that he should bring back “Wacky Premier League” races because they are better than “mangers react”

  • Aim Bomb
    Aim BombMåned siden

    Why is Lampard still on the Chelsea badge 😂

  • Georges Aliferis
    Georges AliferisMåned siden

    Barca sevilla comeback

  • Gareth Bale
    Gareth BaleMåned siden

    What should we do with a dodgy golf player?

  • Plz sub!!!!!
    Plz sub!!!!!Måned siden

    I feel more comfortable in a toilet than watching your videos

  • Gareth Bale

    Gareth Bale

    Måned siden

    What should we do with this f***ing troll?

  • Plz sub!!!!!
    Plz sub!!!!!Måned siden

    You suck

  • Plz sub!!!!!
    Plz sub!!!!!Måned siden

    Fuck you 442oons

  • Diego Mata

    Diego Mata

    Måned siden

    Ur salty he has more subs then u

  • B lol
    B lolMåned siden

    I think 44200ns does they’d when United losse or draw

  • Chibodok01
    Chibodok01Måned siden

    We want "EVERY LA LIGA MANAGER REACTS"!!!

  • Raamcharan S.R
    Raamcharan S.RMåned siden

    Carlo's left eye brow

  • I AM Alessio
    I AM AlessioMåned siden

    Greenwood 11

  • nighat Shah
    nighat ShahMåned siden

    Make a video on Lenglet handball

  • MANCHESTER IS RED
    MANCHESTER IS REDMåned siden

    Please put bruno in the frontmen he deserves it more that Karim benzemad

  • Harley MCFC
    Harley MCFCMåned siden

    David moyes sus

  • Leicester City fan
    Leicester City fanMåned siden

    HE'S JUST A CRAP MARADONA

  • code overcode
    code overcodeMåned siden

    Greenwood is no 26 on this video. He is no 11 in reality.

  • Just Duran
    Just DuranMåned siden

    Do Barcelona comeback form Sevilla 3 to 2

  • CULER FOREVER
    CULER FOREVERMåned siden

    Make MBD (messi braithwaite dembele) song VS SEVILLE

  • human rocket
    human rocketMåned siden

    A video about barca trashing Sevilla

  • Football Penalty
    Football PenaltyMåned siden

    No handball should check VRA

  • Twitch Jakeonfifa
    Twitch JakeonfifaMåned siden

    It didn’t touch Hudson it hit Greenwood elbow @nopen

  • steeven henry
    steeven henryMåned siden

    You could do top of the League 2021 edition

  • Kartikey Tyagi
    Kartikey TyagiMåned siden

    I want ( what a night it was the best game ever) on Barcelona’s comeback over sevilla in the second leg of cdr 🙏⭐️

  • DaveTB The Boss
    DaveTB The BossMåned siden

    Shit teams

  • Trym the Manchester United fan #MUFC
    Trym the Manchester United fan #MUFCMåned siden

    omg ....

  • PES.GAMING
    PES.GAMINGMåned siden

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • jirawat khunngean
    jirawat khunngeanMåned siden

    noprojects.info/camera/video/rpOoltqGqoKafmY

  • c_o_ l_e
    c_o_ l_eMåned siden

    Bayern will win the champions league but city will in the 4 in England

  • Nasrin Mirzahi
    Nasrin MirzahiMåned siden

    can you do viedeo barca vs seviiia comeback

  • Tommy TwoShot
    Tommy TwoShotMåned siden

    MAKE A BARÇA VS SEVILLA COMEBACK VIDEO PLEASE DEAN

  • Pooper Man
    Pooper ManMåned siden

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

  • lol lol lol lol lol lol
    lol lol lol lol lol lolMåned siden

    Hi

  • Jesse Kamara
    Jesse KamaraMåned siden

    Look that ball was a penalty

  • Gael Tron7000
    Gael Tron7000Måned siden

    ¿Alguien que vea esta joya de canal y hable español?

  • Anthony Lopez
    Anthony LopezMåned siden

    It was not a penalty come on

  • THE HOUND
    THE HOUNDMåned siden

    Handball I don't care your not changing my mind var is shit its pointless

  • shabnam bi
    shabnam biMåned siden

    Greenwood nuber is not 26 , 11

  • ahmed
    ahmedMåned siden

    Yes

  • Sauce giddy God
    Sauce giddy GodMåned siden

    I think he’s a Liverpool fan how does he not make a video on Everton beating Liverpool HOW he made one almost every time Liverpool beat us but doesn’t put out a video when we beat them 🤔

  • abdulrahman alali
    abdulrahman alaliMåned siden

    Hey Pep Guardiola

  • abdulrahman alali
    abdulrahman alaliMåned siden

    Hey Jose Mourinho

  • abdulrahman alali
    abdulrahman alaliMåned siden

    Hey Thomas Tuchel

  • Josip Popovic
    Josip PopovicMåned siden

    Halooooooo

  • hodan jama
    hodan jamaMåned siden

    when is dean gonna make a middlemen,Also if he does Milner should be apart of it

  • TKS Overdrive
    TKS OverdriveMåned siden

    Pls do a video about rangers winning the league

  • 4gility
    4gilityMåned siden

    Peps getting a good CF soon

  • SanchoSZN
    SanchoSZNMåned siden

    Anyone notice that Dean put No.26 instead of No.11?

  • Dhulo Bhai
    Dhulo BhaiMåned siden

    I am waiting for new season of the roy kean show

  • Henry Demarco
    Henry DemarcoMåned siden

    parker has a point about the fantasy league

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqGW12

  • Torkild Grøn-Martinsen
    Torkild Grøn-MartinsenMåned siden

    Dean: Are you going to change the Chelsea logo?

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqGX3

  • Mackenzie Sharples
    Mackenzie SharplesMåned siden

    Greenwood and Hudson Odoi both handballed it so how can it be a penalty

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqGY2

  • Bit Frost
    Bit FrostMåned siden

    What the point of this penalties , they ruined football games , Crap VAR !.

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqE

  • Luc Jeannerod
    Luc JeannerodMåned siden

    I love this series 😍

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqE

  • Seydou Doumbia
    Seydou DoumbiaMåned siden

    Greenwood have a 11 not 26

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqE

  • Fan Wing Samuel (Samuel) Tsang
    Fan Wing Samuel (Samuel) TsangMåned siden

    from all the youtube channels i watched, 442oons is the best!

  • karikku fans

    karikku fans

    Måned siden

    noprojects.info/camera/video/otCPgd6QgpephqE

Neste